ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Михайло Барко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0001-9385-3760

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-229-235

Ключові слова:

культурна компетентність, молодші школярі, музична освіта, інноваційні підходи, інтерактивне навчання, інтеграція мистецтва

Анотація

Досліджено інноваційні підходи до формування культурної компетентності молодших школярів у контексті
музичної освіти. У статті проаналізовано теоретичні засади та практичні аспекти формування культурної
компетентності учнів, ураховуючи їхні індивідуальні особливості та застосування сучасних підходів до навчання
музики. Особлива увага приділяється ролі інтерактивного навчання, використанню технологій у музичній освіті, а
також інтеграції музичної освіти з іншими галузями мистецтва та гуманітарних наук. На основі аналізу останніх
досліджень та публікацій, а також досвіду впровадження інноваційних програм у шкільну практику надаються
рекомендації для вчителів музичного мистецтва щодо застосування інноваційних підходів у навчальному процесі.
Вказано на перспективи подальших досліджень у цьому напрямі та важливість розвитку музичної освіти як
складової культурного виховання молодого покоління.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-229-235