ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-229-235Ключові слова:
культурна компетентність, молодші школярі, музична освіта, інноваційні підходи, інтерактивне навчання, інтеграція мистецтваАнотація
Досліджено інноваційні підходи до формування культурної компетентності молодших школярів у контексті
музичної освіти. У статті проаналізовано теоретичні засади та практичні аспекти формування культурної
компетентності учнів, ураховуючи їхні індивідуальні особливості та застосування сучасних підходів до навчання
музики. Особлива увага приділяється ролі інтерактивного навчання, використанню технологій у музичній освіті, а
також інтеграції музичної освіти з іншими галузями мистецтва та гуманітарних наук. На основі аналізу останніх
досліджень та публікацій, а також досвіду впровадження інноваційних програм у шкільну практику надаються
рекомендації для вчителів музичного мистецтва щодо застосування інноваційних підходів у навчальному процесі.
Вказано на перспективи подальших досліджень у цьому напрямі та важливість розвитку музичної освіти як
складової культурного виховання молодого покоління.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Михайло Барко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.