ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ:СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-214-222Ключові слова:
пізнавальна діяльність, діти старшого дошкільного віку, структура пізнавальної активності, пізнавальні дії, пізнавальний інтерес, пізнавальна активністьАнотація
У статті вказано, що спрямованість дітей, їхня активність є ключовим аспектом у набутті досвіду пізнання
навколишнього світу, готовності до його творчого перетворення, інтерпретації. З’ясовано, що сутність пізнавальної
активності старших дошкільників можна визначити через систему понять: «пізнавальна додіяльнісна активність»,
спрямована на здійснення «пізнавальної діяльності» за допомогою системи «пізнавальних дій». Визначено, що
пізнавальна активність старших дошкільників – це вид загальної соціальної діяльнісної активності особистості дитини
6(7) року життя, яка формується в різних видах діяльності, ними збагачується, ускладнюється і переходить від менш
до більш якісного рівня у формі реальної (функціонуючої) та потенційної (ситуативної). Охарактеризовано структурні
компоненти пізнавальної активності старших дошкільників: мотиваційний, цільовий та інструментальний.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ростислав Руденський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.