ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-207-214Ключові слова:
українська мова, початкова мовна освіта, методика української мови, лінгводидактична підготовка, практично-методичні вміння, майбутні вчителі, початкова школа, компетентнісний підхід, ключові компетентності, предметні компетентності, мовно-мовленнєві вправи і завданняАнотація
У статті розкрито завдання, зміст, особливості підготовки майбутніх учителів до реалізації
компетентнісного підходу в початковій мовній освіті; подано рекомендації щодо забезпечення належного рівня
практично-методичних умінь студентів, необхідних для організації успішної діяльності учнів, спрямованої на
формування предметних і ключових компетентностей у процесі навчання української мови. Обґрунтовано можливості
формування в здобувачів вищої освіти вмінь співвідносити теоретичні лінгводидактичні знання з практикою навчання
української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходу. Представлено завдання, зорієнтовані на
моделювання уроків, використання типології вправ на різних етапах навчання, організацію дослідницької діяльності
молодших школярів, роботи в команді. Приділено увагу підготовці студентів до формування в учнів предметних (мовної
і мовленнєвої) та ключових (навчання впродовж життя, громадянських і соціальних) компетентностей.Запропоновано
вправи і завдання, метою яких є підготовка майбутніх учителів до застосування традиційних та інноваційних методів і
прийомів навчання української мови, розвитку особистості дитини засобами різних видів мовленнєвої діяльності,
формування в молодших школярів умінь послуговуватися українською мовою в навчальних і життєвих ситуаціях.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Валентина Собко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.