ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК РЕСУРС ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Сергій Пішун Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-5748-6641

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-192-199

Ключові слова:

музичне мистецтво, урок, учитель музики, цифрові технології

Анотація

У статті досліджено роль і вплив цифрових технологій на процес навчання молодших школярів на уроках
музичного мистецтва. У контексті швидкого розвитку інформаційних та комунікаційних технологій у сучасному
суспільстві використання цифрових інструментів в освіті набуває дедалі більшого значення. Розглянуто різні
аспекти застосування цифрового інструментарію в музично-мистецькому навчанні, можливості цих технологій у
збагаченні освітнього процесу з метою його більшої цікавості та доступності для учнів, що зрештою сприятиме
їхньому подальшому творчому розвитку. Зазначено, що актуальність застосування цифрового інструментарію на
уроках музичного мистецтва в початковій школі полягає в тому, що сучасні технології перетворюють освітній
процес та вимагають адаптації педагогічних методів до нових умов. Дослідження в цій царині виявляють переваги
та виклики такого підходу, а також сприяють розробленню практичних рекомендацій для вчителів з метою
оптимального використання цифрових технологій у навчанні молодших школярів музичного мистецтва.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК РЕСУРС ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-192-199