ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК РЕСУРС ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-192-199Ключові слова:
музичне мистецтво, урок, учитель музики, цифрові технологіїАнотація
У статті досліджено роль і вплив цифрових технологій на процес навчання молодших школярів на уроках
музичного мистецтва. У контексті швидкого розвитку інформаційних та комунікаційних технологій у сучасному
суспільстві використання цифрових інструментів в освіті набуває дедалі більшого значення. Розглянуто різні
аспекти застосування цифрового інструментарію в музично-мистецькому навчанні, можливості цих технологій у
збагаченні освітнього процесу з метою його більшої цікавості та доступності для учнів, що зрештою сприятиме
їхньому подальшому творчому розвитку. Зазначено, що актуальність застосування цифрового інструментарію на
уроках музичного мистецтва в початковій школі полягає в тому, що сучасні технології перетворюють освітній
процес та вимагають адаптації педагогічних методів до нових умов. Дослідження в цій царині виявляють переваги
та виклики такого підходу, а також сприяють розробленню практичних рекомендацій для вчителів з метою
оптимального використання цифрових технологій у навчанні молодших школярів музичного мистецтва.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Сергій Пішун (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.