ВЕБКВЕСТ ЯК СУЧАСНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Надія Борисенко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-5103-226X

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-186-192

Ключові слова:

вебквест, технологія навчання, учителі технологій, освітня технологія, інноваційна технологія, заклади загальної середньої освіти

Анотація

У статті схарактеризовано технологію вебквесту та зосереджено увагу на особливостях використання цієї
технології в освіті на прикладі уроків технологій у старших класах закладів загальної середньої освіти. Розглянуто
підходи творців вебквестів (Б. Доджа та Т. Марча) до тлумачення та наповнення цієї освітньої технології. Подано
класифікацію вебквестів за Б. Доджем (за тривалістю виконання, за предметним змістом, а типом завдань, які
виконуються здобувачами освіти), а також за українськими дослідниками Р. Гуревичем та М. Кадемією. Розкрито
структуру вебквесту за Берні Доджем, який виділяє в ній сім етапів. Окреслено та схарактеризовано види завдань,
які можуть використовуватися у вебквестах. Визначено, що науковці виокремлюють дев’ять видів завдань для
вебквестів. Подано послідовність та алгоритм створення та реалізації вебквесту на уроках технологій, наведено
критерії оцінювання вебквесту як сучасної освітньої технології.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ВЕБКВЕСТ ЯК СУЧАСНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-186-192