ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-179-185Ключові слова:
віртуальна дошка Miro, дистанційне навчання, активні форми навчання, валеологія, заклади загальної середньої освітиАнотація
Досліджено проблему активізації процесу навчання валеології в закладах загальної середньої освіти із
застосуванням віртуальної дошки Miro. У роботі з’ясовано переваги, які надає онлайн-дошка Miro вчителю, а також
її недоліки, вивчено алгоритм дій учителя та здобувачів освіти під час роботи з онлайн-дошкою. Розглянуто
різноманітні аспекти роботи вчителя з віртуальною дошкою, у тому числі організаційно-технічний, змістовий,
практичний, емоційний. Висвітлено можливості онлайн-дошки Miro для активізації освітнього процесу під час
вивчення предмета «Основи здоров’я» у закладах загальної середньої освіти для пояснення нового матеріалу,
розроблення завдань на відповідність, послідовність, створення асоціацій, синканів, проєктів, різноманітних завдань
для роботи з текстами.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тетяна Алєксєєва (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.