ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ

Автор(и)

  • Тетяна Алєксєєва Обласний коледж «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А.С. Макаренка» Полтавської обласної ради Автор https://orcid.org/0000-0002-5671-7372

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-179-185

Ключові слова:

віртуальна дошка Miro, дистанційне навчання, активні форми навчання, валеологія, заклади загальної середньої освіти

Анотація

Досліджено проблему активізації процесу навчання валеології в закладах загальної середньої освіти із
застосуванням віртуальної дошки Miro. У роботі з’ясовано переваги, які надає онлайн-дошка Miro вчителю, а також
її недоліки, вивчено алгоритм дій учителя та здобувачів освіти під час роботи з онлайн-дошкою. Розглянуто
різноманітні аспекти роботи вчителя з віртуальною дошкою, у тому числі організаційно-технічний, змістовий,
практичний, емоційний. Висвітлено можливості онлайн-дошки Miro для активізації освітнього процесу під час
вивчення предмета «Основи здоров’я» у закладах загальної середньої освіти для пояснення нового матеріалу,
розроблення завдань на відповідність, послідовність, створення асоціацій, синканів, проєктів, різноманітних завдань
для роботи з текстами.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-179-185