ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Руслана Величко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка Автор https://orcid.org/0000-0002-8122-473X

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-144-149

Ключові слова:

практико-орієнтоване навчання, практико-орієнтована модель, формування дослідницької компетентності, майбутні керівники, заклад загальної середньої освіти, дослідницька робота

Анотація

У статті репрезентовано практико-орієнтовану модель формування дослідницької компетентності
майбутніх керівників ЗЗСО, розроблену на засадах системно-діяльнісного, практико-орієнтованого,
компетентнісного, технологічного, ресурсно-орієнтованого, інформаційного, аксіологічного та творчого підходів. До
складу моделі включено методологічний, змістовий, процесуальний та діагностичний блоки. Визначено сукупність
дидактичних умов практико-орієнтованого навчання в процесі формування дослідницької компетентності
майбутніх керівників ЗЗСО: 1) візуалізація методик проведення проблемно орієнтованих лекцій; 2) актуалізація ролі
практичних занять у для організації дослідницької роботи майбутніх керівників ЗЗСО; 3) розроблення і впровадження
карти наукових досліджень магістрантів; 4) створення сучасного навчально-методичного забезпечення для
дослідницької роботи майбутніх керівників ЗЗСО під час навчання у ЗВО.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-144-149