ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-144-149Ключові слова:
практико-орієнтоване навчання, практико-орієнтована модель, формування дослідницької компетентності, майбутні керівники, заклад загальної середньої освіти, дослідницька роботаАнотація
У статті репрезентовано практико-орієнтовану модель формування дослідницької компетентності
майбутніх керівників ЗЗСО, розроблену на засадах системно-діяльнісного, практико-орієнтованого,
компетентнісного, технологічного, ресурсно-орієнтованого, інформаційного, аксіологічного та творчого підходів. До
складу моделі включено методологічний, змістовий, процесуальний та діагностичний блоки. Визначено сукупність
дидактичних умов практико-орієнтованого навчання в процесі формування дослідницької компетентності
майбутніх керівників ЗЗСО: 1) візуалізація методик проведення проблемно орієнтованих лекцій; 2) актуалізація ролі
практичних занять у для організації дослідницької роботи майбутніх керівників ЗЗСО; 3) розроблення і впровадження
карти наукових досліджень магістрантів; 4) створення сучасного навчально-методичного забезпечення для
дослідницької роботи майбутніх керівників ЗЗСО під час навчання у ЗВО.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Руслана Величко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.