МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-127-138Ключові слова:
пізнавальна ініціативність, розвиток пізнавальної ініціативності, майбутній вихователь закладу дошкільної освіти, модель, моделюванняАнотація
У дослідженні проаналізовано сутність понять «модель» і «моделювання». Розроблено модель розвитку
пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-
комунікаційних технологій. Модель розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної
освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій містить цільовій, структурно-процесуальний, змістовно-
методичний і результативний блоки. Визначені основні функції моделі розвитку пізнавальної ініціативності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. У статті
проанотовані можливості інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку пізнавальної ініціативності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Наталія Гуданич (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.