МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Гуданич Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0003-2421-8955

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-127-138

Ключові слова:

пізнавальна ініціативність, розвиток пізнавальної ініціативності, майбутній вихователь закладу дошкільної освіти, модель, моделювання

Анотація

У дослідженні проаналізовано сутність понять «модель» і «моделювання». Розроблено модель розвитку
пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-
комунікаційних технологій. Модель розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної
освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій містить цільовій, структурно-процесуальний, змістовно-
методичний і результативний блоки. Визначені основні функції моделі розвитку пізнавальної ініціативності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. У статті
проанотовані можливості інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку пізнавальної ініціативності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-127-138