ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ РИСУНКА ТА ЖИВОПИСУ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 022 ДИЗАЙН
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-122-127Ключові слова:
дистанційне навчання, рисунок, живопис, спеціальність 022 дизайн, мистецька освіта, педагогічні стратегії, онлайн навчання, освітня технологія, творчі здібностіАнотація
В епоху технологічних досягнень та глобальних змін сфера освіти зазнала глибокої метаморфози. Ніде ця
трансформація не проявляється так явно, як у сфері художньої та дизайнерської освіти. З поширенням цифрових
платформ можливості дистанційного навчання збільшились у геометричній прогресії. У цій статті досліджуються
інноваційні підходи дистанційної освіти в навчанні рисунка та живопису, спеціально розроблені для студентів, які
навчаються за спеціалізацією «Дизайн» (спеціальність 022). Відходячи від традиційних занять в аудиторіях,
дистанційна освіта в галузі мистецтва спрямована на подолання географічних відмінностей та демократизацію
доступу до художнього навчання. З появою цифрових інструментів та онлайн-платформ розширюється простір та
межі для творчості. Завдяки дистанційному навчанню студенти отримують можливість освоювати техніки
рисунка та живопису, не виходячи зі свого простору, долаючи обмеження традиційного студійного середовища. Хоча
дистанційна освіта надає безліч можливостей для гнучкості та доступності, вона також створює унікальні
проблеми. Відсутність фізичної взаємодії та практичного керівництва потребує інноваційних педагогічних підходів
для сприяння повноцінному навчанню.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Микола Потапенко, Віталій Кругляк, Ганна Потапенко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.