ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ РИСУНКА ТА ЖИВОПИСУ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 022 ДИЗАЙН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-122-127

Ключові слова:

дистанційне навчання, рисунок, живопис, спеціальність 022 дизайн, мистецька освіта, педагогічні стратегії, онлайн навчання, освітня технологія, творчі здібності

Анотація

В епоху технологічних досягнень та глобальних змін сфера освіти зазнала глибокої метаморфози. Ніде ця
трансформація не проявляється так явно, як у сфері художньої та дизайнерської освіти. З поширенням цифрових
платформ можливості дистанційного навчання збільшились у геометричній прогресії. У цій статті досліджуються
інноваційні підходи дистанційної освіти в навчанні рисунка та живопису, спеціально розроблені для студентів, які
навчаються за спеціалізацією «Дизайн» (спеціальність 022). Відходячи від традиційних занять в аудиторіях,
дистанційна освіта в галузі мистецтва спрямована на подолання географічних відмінностей та демократизацію
доступу до художнього навчання. З появою цифрових інструментів та онлайн-платформ розширюється простір та
межі для творчості. Завдяки дистанційному навчанню студенти отримують можливість освоювати техніки
рисунка та живопису, не виходячи зі свого простору, долаючи обмеження традиційного студійного середовища. Хоча
дистанційна освіта надає безліч можливостей для гнучкості та доступності, вона також створює унікальні
проблеми. Відсутність фізичної взаємодії та практичного керівництва потребує інноваційних педагогічних підходів
для сприяння повноцінному навчанню.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ РИСУНКА ТА ЖИВОПИСУ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 022 ДИЗАЙН. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-122-127