АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ РИЗИКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-115-121

Ключові слова:

ризик, компетентність, офіцер Національної гвардії України, структура, модель, аналіз

Анотація

У статті закцентовано увагу на особливостях професійної діяльності офіцера Національної гвардії України
(далі – НГУ) та доведено, що в умовах існування реальних та потенційних загроз і ризиків набуває особливої
актуальності формування ризикологічної компетентності майбутніх офіцерів. Визначено, що дослідження підготовки
майбутнього офіцера НГУ до здійснення професійної діяльності в умовах ризикових ситуацій вимагає обґрунтування
процесу проєктування структурно-функціональної моделі формування ризикологічної компетентності майбутнього
офіцера НГУ. При моделюванні процесу формування ризикологічної компетентності враховано фахові й особистісні
потреби майбутніх офіцерів НГУ, рівень професійних знань, умінь і навичок, особливості здійснення процесу оцінювання
результативності та ефективності спроєктованої моделі. Закцентувано увагу на актуальності наукової
проблематики статті через проведення пілотного дослідження. Проаналізовано методи, форми та засоби формування
ризикологічної компетентності майбутніх офіцерів НГУ в процесі професійної підготовки. Експериментально
перевірено та підтверджено ефективність моделі формування ризикологічної компетентності офіцерів НГУ в процесі
професійної підготовки, що є основою здійснення службово-бойової діяльності в умовах дії ризикогенних факторів та
передбачає підготовчий, практико-технологічний та аналітико-рефлексійний етапи.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ РИЗИКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-115-121