ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ МОВ ПРОГРАМУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ:ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-102-108Ключові слова:
мови програмування, підготовка вчителів інформатики, освітні програми інформаційних технологій, адаптація до технологічних трендів, розвиток навичок критичного мислення, тенденції, підвищення кваліфікації викладачів, ринок праці, python, scratch, java, javascript, популярність і перспективи технологійАнотація
У сучасному світі, де технології швидко розвиваються, важливо враховувати актуальність та
ефективність навчальних програм у сфері ІТ. Ця стаття зосереджується на аналізі мов програмування, які мають
велике майбутнє у сфері освіти майбутніх учителів. Розглянуто поточний стан освітніх програм, висвітлено
ключові мови програмування та їх відповідність сучасним вимогам ринку праці. Стаття наголошує на важливості
адаптації навчальних планів до мінливих технологічних трендів та подає рекомендації щодо впровадження
інноваційних підходів у підготовці вчителів інформатики. Основна увага приділяється не тільки актуальності мов
програмування, але й розвитку навичок критичного мислення, креативності і здатності до швидкої адаптації, що є
ключовими для майбутнього успіху в ІТ-галузі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Володимир Толмачов, Денис Михайловський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.