ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗДОРОВ`'ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЗВО

Автор(и)

  • Богдан Вовк Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-1161-7818
  • Олександр Рожков Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0008-2492-321X

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-94-101

Ключові слова:

здоров'я, здоров'язбереження, готовність до здоров'язбереження, педагог професійного навчання, професійна освіта

Анотація

У статті проаналізовано зміст та структуру готовності майбутніх педагогів професійного навчання до
здоров’язбереження. Виокремлено складові процесу формування готовності до здоров'язбереження майбутніх
педагогів професійного навчання в рамках освітнього процесу ЗВО: навчальна, науково-методична, спортивно-
оздоровча, культурно-масова, практична. Наголошено на важливості комплексного підходу до формування
готовності майбутніх педагогів професійного навчання до здоров'язбереження, який має охоплюаати теоретичну
підготовку, практичне навчання та розвиток особистісних якостей.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗДОРОВ`’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЗВО. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-94-101