ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗДОРОВ`'ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-94-101Ключові слова:
здоров'я, здоров'язбереження, готовність до здоров'язбереження, педагог професійного навчання, професійна освітаАнотація
У статті проаналізовано зміст та структуру готовності майбутніх педагогів професійного навчання до
здоров’язбереження. Виокремлено складові процесу формування готовності до здоров'язбереження майбутніх
педагогів професійного навчання в рамках освітнього процесу ЗВО: навчальна, науково-методична, спортивно-
оздоровча, культурно-масова, практична. Наголошено на важливості комплексного підходу до формування
готовності майбутніх педагогів професійного навчання до здоров'язбереження, який має охоплюаати теоретичну
підготовку, практичне навчання та розвиток особистісних якостей.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Богдан Вовк, Олександр Рожков (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.