СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ФАСИЛІТАТОР РОЗРОБКИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОНТЕНТУДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-74-80

Ключові слова:

соціальні мережі, мультимедійний контент, майбутні вчителі, фасилітація, освіта

Анотація

Стаття аналізує перспективи використання соціальних мереж у формуванні компетенцій майбутніх
педагогів для створення та використання мультимедійного контенту. Дослідження охоплює питання ролі
мультимедійного контенту в сучасній освіті та потенціалу соціальних мереж у сприянні розробленню
мультимедійних ресурсів. Висвітлені інструменти та ресурси, які можуть бути використані для створення,
редагування та поширення контенту. Автори статті роблять висновок, що соціальні мережі можуть виступати
потужним інструментом у розвитку навичок розроблення мультимедійних засобів у майбутніх педагогів, сприяючи
їхній підготовці до роботи в умовах інформаційного суспільства.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ФАСИЛІТАТОР РОЗРОБКИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОНТЕНТУДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-74-80