СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ФАСИЛІТАТОР РОЗРОБКИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОНТЕНТУДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-74-80Ключові слова:
соціальні мережі, мультимедійний контент, майбутні вчителі, фасилітація, освітаАнотація
Стаття аналізує перспективи використання соціальних мереж у формуванні компетенцій майбутніх
педагогів для створення та використання мультимедійного контенту. Дослідження охоплює питання ролі
мультимедійного контенту в сучасній освіті та потенціалу соціальних мереж у сприянні розробленню
мультимедійних ресурсів. Висвітлені інструменти та ресурси, які можуть бути використані для створення,
редагування та поширення контенту. Автори статті роблять висновок, що соціальні мережі можуть виступати
потужним інструментом у розвитку навичок розроблення мультимедійних засобів у майбутніх педагогів, сприяючи
їхній підготовці до роботи в умовах інформаційного суспільства.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Любов Хоменко, Леся Матвієнко, Наталія Нагорна (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.