РОЗВИТОК АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Ірина Пінчук Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-1376-3977
  • Артем Андросенко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0001-8189-4146
  • Сергій Гордієнко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-54-60

Ключові слова:

педагогічна майстерність, англомовна компетентність, майбутні вчителі, здобувачі вищої освіти, засоби розвитку англомовної компетентності

Анотація

Сьогодні Україна визнає володіння англійською мовою базовим умінням, що забезпечує конкурентоздатність фахівців на ринку праці й конкурентоздатність країни у світі. Переорієнтація сучасної вищої освіти на європейські стандарти прогнозує підготовку компетентного фахівця, спроможного до особистісного і професійного зростання, активної самореалізації, підґрунтям яких є іншомовна комунікативна компетентність. Вимоги до володіння іноземної мовою актуалізують питання підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. Модернізації потребують зміст, форми, методи і засоби вивчення іноземної мови, що уможливить подолання викликів сьогодення. Відповідно до мети в статті описано основні аспекти розвитку англомовної компетентності майбутніх учителів; визначено основні проблеми розвитку досліджуваної компетентності та визначено шляхи її вдосконалення в системі освіти України

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

РОЗВИТОК АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-54-60