РОЗВИТОК АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-54-60Ключові слова:
педагогічна майстерність, англомовна компетентність, майбутні вчителі, здобувачі вищої освіти, засоби розвитку англомовної компетентностіАнотація
Сьогодні Україна визнає володіння англійською мовою базовим умінням, що забезпечує конкурентоздатність фахівців на ринку праці й конкурентоздатність країни у світі. Переорієнтація сучасної вищої освіти на європейські стандарти прогнозує підготовку компетентного фахівця, спроможного до особистісного і професійного зростання, активної самореалізації, підґрунтям яких є іншомовна комунікативна компетентність. Вимоги до володіння іноземної мовою актуалізують питання підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. Модернізації потребують зміст, форми, методи і засоби вивчення іноземної мови, що уможливить подолання викликів сьогодення. Відповідно до мети в статті описано основні аспекти розвитку англомовної компетентності майбутніх учителів; визначено основні проблеми розвитку досліджуваної компетентності та визначено шляхи її вдосконалення в системі освіти України
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ірина Пінчук , Артем Андросенко, Сергій Гордієнко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.