ТЕСТОВА ФОРМА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ З КУРСУ ДІЛОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СИСТЕМІ MOODLE: ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-48-53Ключові слова:
дистанційна освіта, змішане навчання, інформаційно-навчальна платформа Moodle, навчально-методичне забезпечення курсу «Ділова українська мова», підсумковий тестовий контрольАнотація
У статті проаналізовано досвід використання платформи Moodle в освітньому середовищі українських університетів. Запропоновано стислу характеристику навчально-методичного забезпечення курсу ділової української мови, структурні компоненти якого можуть використовуватися усіма зарахованими учасниками як матеріали для самопідготовки. Підкреслено, що в умовах змішаного навчання такий підхід є оптимальним для певних категорій здобувачів, які навчаються у форматі онлайн. На особливу увагу заслуговують авторські навчальні видання, електронні версії яких вміщують систему лекцій, вправ та завдань з української мови. Наведено приклади завдань підсумкового тесту, розміщеного в системі з обмеженням дати і тривалості виконання. Спираючись на дослідження науковців, автор розглядає позитивні і негативні аспекти електронного підсумкового тестування. У статті пропонується поєднувати різні форми аудиторного та дистанційного контролю знань з урахуванням індивідуальних планів навчання окремих студентів та на засадах академічної доброчесності
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Катерина Климова (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.