ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ:ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ГЕЙМІФІКАЦІЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-40-48Ключові слова:
критичне мислення, студенти, природничо-наукові спеціальності, інноваційні технології, штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікаціяАнотація
У статті обґрунтовано необхідність формування критичного мислення в студентів природничо-наукових
спеціальностей. Використано теоретичні та експериментальні методи дослідження. Теоретичні методи аналізу,
синтезу, обґрунтування, порівняння, узагальнення, систематичності та періодичності наукової інформації. Серед
експериментальних методів – такі, як педагогічний експеримент, а саме спостереження, опитування, апробація.
Розглянуто основні підходи до формування критичного мислення, а також можливості використання інноваційних
технологій для цього на прикладах штучного інтелекту, віртуальної реальності, гейміфікації. На основі
теоретичного аналізу та власних досліджень автори статті розробили модель формування критичного мислення в
студентів природничо-наукових спеціальностей на основі цих інноваційних технологій. Теоретичні засади та
практичні аспекти використання цих інноваційних технологій у формуванні критичного мислення в студентів
природничо-наукових спеціальностей описані в статті. Досліджено вплив різних інноваційних технологій, таких як
штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікація на розвиток критичного мислення студентів, а також
розроблено рекомендації щодо їх дієвого та ефективного застосування
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Оксана Семерня, Олег Суховірський , Жанна Рудницька (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.