ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ:ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ГЕЙМІФІКАЦІЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-40-48

Ключові слова:

критичне мислення, студенти, природничо-наукові спеціальності, інноваційні технології, штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікація

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування критичного мислення в студентів природничо-наукових 
спеціальностей. Використано теоретичні та експериментальні методи дослідження. Теоретичні методи аналізу, 
синтезу, обґрунтування, порівняння, узагальнення, систематичності та періодичності наукової інформації. Серед 
експериментальних методів – такі, як педагогічний експеримент, а саме спостереження, опитування, апробація. 
Розглянуто основні підходи до формування критичного мислення, а також можливості використання інноваційних 
технологій для цього на прикладах штучного інтелекту, віртуальної реальності, гейміфікації. На основі 
теоретичного аналізу та власних досліджень автори статті розробили модель формування критичного мислення в
студентів природничо-наукових спеціальностей на основі цих інноваційних технологій. Теоретичні засади та 
практичні аспекти використання цих інноваційних технологій у формуванні критичного мислення в студентів 
природничо-наукових спеціальностей описані в статті. Досліджено вплив різних інноваційних технологій, таких як 
штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікація на розвиток критичного мислення студентів, а також 
розроблено рекомендації щодо їх дієвого та ефективного застосування

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ:ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ГЕЙМІФІКАЦІЯ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-40-48