ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЛАТФОРМИ CLASSTIME ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Галина Луценко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0002-9727-7836
  • Оксана Подолян Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0003-4082-1519
  • Валерій Гриценко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0001-5881-3491

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-31-40

Ключові слова:

оцінювання, штучний інтелект, платформа Classtime, майбутні вчителі інформатики, майбутні інженери

Анотація

Досліджено проблему оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти цифровими засобами. Здійснено 
аналіз досліджень щодо використання штучного інтелекту в практиці освітньої діяльності. Обґрунтовано
необхідність використання систем та засобів штучного інтелекту для вирішення освітніх завдань. Апробовано 
можливості штучного інтелекту платформи Classtime для оцінювання результатів навчання студентів 
інформатичних й інженерних спеціальностей. Виділено ключові функціональні складники, які забезпечують засоби 
штучного інтелекту в платформах оцінювання навчальних досягнень: автоматизація оцінювання, аналіз відповідей,
індивідуалізація завдань

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЛАТФОРМИ CLASSTIME ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-31-40