ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЛАТФОРМИ CLASSTIME ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-31-40Ключові слова:
оцінювання, штучний інтелект, платформа Classtime, майбутні вчителі інформатики, майбутні інженериАнотація
Досліджено проблему оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти цифровими засобами. Здійснено
аналіз досліджень щодо використання штучного інтелекту в практиці освітньої діяльності. Обґрунтовано
необхідність використання систем та засобів штучного інтелекту для вирішення освітніх завдань. Апробовано
можливості штучного інтелекту платформи Classtime для оцінювання результатів навчання студентів
інформатичних й інженерних спеціальностей. Виділено ключові функціональні складники, які забезпечують засоби
штучного інтелекту в платформах оцінювання навчальних досягнень: автоматизація оцінювання, аналіз відповідей,
індивідуалізація завдань
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Галина Луценко, Оксана Подолян, Валерій Гриценко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.