ОСВІТНІЙ ВЕБКВЕСТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-12-21Ключові слова:
квест, квест-технологія, вебквест, освітній вебквест дистанційна освіта, освітні інтернет-ресурси, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Метою статті є аналіз особливостей освітнього вебквесту як інструменту дистанційної освіти. Встановлено та обґрунтовано, що освітні вебквести можуть бути важливим інструментом для вдосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено сутність поняття «освітній вебквест» та проаналізовано його особливості як інструменту дистанційної освіти. Проаналізовано функції та структуру освітнього вебквесту, розглянуто основні види освітніх вебквестів. Визначено етапи роботи над освітнім вебквестом та критерії його оцінювання. Розкрито характерні властивості цифрового середовища освітнього вебквесту як інструменту дистанційної освіти. Запропонована методика оцінювання ефективності освітніх вебквестів. Запропоновані рекомендації щодо використання освітнього вебквесту як інструменту дистанційної освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олексій Листопад, Ірина Мардарова (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.