РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ ІНТЕГРАЦІЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ: ІСТОРИЧНИЙ КОНТЕКСТ І СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ

Автор(и)

  • Олексій Листопад Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0002-3121-324X
  • Ірина Мардарова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0001-8899-2830
  • Наталя Листопад Комунальний заклад «Одеський педагогічний фаховий коледж» Автор https://orcid.org/0000-0003-3550-9985

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-259-272

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, освіта, цифровізація, кібербезпека, цифрова трансформація

Анотація

У статті розглядається еволюція інформаційно-комунікаційних технологій у контексті освіти, аналізуються ключові етапи їх розвитку, а також сучасні тенденції інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітню практику. Особлива увага приділяється впливу цифровізації на освітні процеси та формуванню інноваційних педагогічних підходів. Окреслено основні виклики та перспективи подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти, зокрема акцентовано на проблемах цифрової нерівності, кібербезпеки, етичних аспектах використання інформаційно-комунікаційних технологій та ролі інновацій у забезпеченні сталого технологічного прогресу в контексті освіти.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ

Як цитувати

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ ІНТЕГРАЦІЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ: ІСТОРИЧНИЙ КОНТЕКСТ І СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 259-272. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-259-272