ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ І ПОРЯДКУ, КОНВОЮВАННЯ, ЕКСТРАДИЦІЇ ТА ОХОРОНИ ПІДСУДНИХ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-93-103Ключові слова:
вищий військовий навчальний заклад, експеримент, екстрадиції та охорони підсудних, конвоювання, курсанти, майбутні офіцери, Національна гвардія України, охорона громадської безпеки і порядкуАнотація
За результатами проведеного педагогічного експерименту доведено гіпотезу дослідження – реалізація запропонованих педагогічних умов у професійну підготовку впливає на підвищення рівня сформованості готовності майбутніх офіцерів до виконання завдань з охорони громадської безпеки і порядку, конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних. У дослідженні взяли участь 128 курсантів Київського інституту Національної гвардії України. Порівняльний аналіз даних педагогічного експерименту свідчить про збільшення відсотків здобувачів освіти ЕГ порівняно з КГ з високим рівнем сформованості готовності у майбутніх офіцерів до виконання завдань з охорони громадської безпеки і порядку, конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних (за психологічним критерієм – на 39 %, за когнітивним критерієм – на 50 %, за діяльнісним критерієм – на 19 %, за рефлексивним критерієм – на 18 %). У процесі порівнювання результатів експерименту до і після його проведення отримано: у КГ емпіричні значення критерію χ2 менші за критичне, характеристики порівнюваних груп збігаються на рівні значущості 0,05; у ЕГ емпіричні значення критерію χ2 більші за критичне, достовірність різниці характеристик порівнюваних груп становить 95 %, що свідчить про ефективність визначених педагогічних умов.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віталій Криворучко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.