НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ ДЕРЖАВ-ЧЛЕНІВ НАТО
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-85-93Ключові слова:
Ключові слова: вища освіта, освіта та підготовка, професійна військова освіта, система військової освіти, підготовка військових фахівців.Анотація
Проведене дослідження дало змогу визначити напрями трансформації національної системи освіти в контексті розвитку програми підготовки здобувачів початкового рівня (короткий цикл) “молодший бакалавр” що в свою чергу, в майбутньому забезпечить підготовку висококваліфікованого особового складу/персоналу Збройних Сил України. Так, у статті основна увага приділяється ключовим аспектам модернізації військової освіти. Зокрема, розглядаються питання розвитку військово-професійних компетентностей та їх інтеграції в навчальні програми. Акцент зроблено на впровадженні сучасних освітніх технологій, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців. Окремо підкреслюється важливість гармонізації освітніх стандартів України з міжнародними вимогами, особливо з урахуванням викликів, які постають перед системою безпеки у сучасних умовах.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Сергій Голубцов (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.