НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ ДЕРЖАВ-ЧЛЕНІВ НАТО

Автор(и)

  • Сергій Голубцов Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка Автор https://orcid.org/0009-0004-1345-6565

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-85-93

Ключові слова:

Ключові слова: вища освіта, освіта та підготовка, професійна військова освіта, система військової освіти, підготовка військових фахівців.

Анотація

Проведене дослідження дало змогу визначити напрями трансформації національної системи освіти в контексті розвитку програми підготовки здобувачів початкового рівня (короткий цикл) молодший бакалавр що в свою чергу, в майбутньому забезпечить підготовку висококваліфікованого особового складу/персоналу Збройних Сил України. Так, у статті основна увага приділяється ключовим аспектам модернізації військової освіти. Зокрема, розглядаються питання розвитку військово-професійних компетентностей та їх інтеграції в навчальні програми. Акцент зроблено на впровадженні сучасних освітніх технологій, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців. Окремо підкреслюється важливість гармонізації освітніх стандартів України з міжнародними вимогами, особливо з урахуванням викликів, які постають перед системою безпеки у сучасних умовах.

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ ДЕРЖАВ-ЧЛЕНІВ НАТО. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 85-93. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-85-93