КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ЯК СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Данильченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-5406-7062

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-42-49

Ключові слова:

компетентність, професійна компетентність, фахова підготовка майбутнього вихователя, комунікативна компетентність, комунікативна компетентність вихователя, культура мовлення, культура мовлення вихователя

Анотація

У статті окреслено проблему формування комунікативної компетентності в майбутніх педагогів загалом та вихователів закладів дошкільної освіти зокрема; акцентовано увагу на важливості культури мовлення майбутнього вихователя для формування в нього комунікативної компетентності; репрезентовано можливості використання дисциплін мовного спрямування у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Розкрито особливості формування комунікативної компетентності в майбутніх фахівців дошкільної освіти під час лекційних і  практичних занять під час опанування ними дисциплінами мовного спрямування. Запропоновано перелік завдань самостійної роботи з дисциплін «Українська мова за професійним спрямуванням», «Дошкільна лінгводидактика», «Культура мовлення та виразне читання з дитячою літературою», спрямованих на формування комунікативної компетентності.

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ЯК СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 42-49. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-42-49