КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ЯК СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Данильченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-5406-7062

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-42-49

Ключові слова:

компетентність, професійна компетентність, фахова підготовка майбутнього вихователя, комунікативна компетентність, комунікативна компетентність вихователя, культура мовлення, культура мовлення вихователя

Анотація

У статті окреслено проблему формування комунікативної компетентності в майбутніх педагогів загалом та вихователів закладів дошкільної освіти зокрема; акцентовано увагу на важливості культури мовлення майбутнього вихователя для формування в нього комунікативної компетентності; репрезентовано можливості використання дисциплін мовного спрямування у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Розкрито особливості формування комунікативної компетентності в майбутніх фахівців дошкільної освіти під час лекційних і  практичних занять під час опанування ними дисциплінами мовного спрямування. Запропоновано перелік завдань самостійної роботи з дисциплін «Українська мова за професійним спрямуванням», «Дошкільна лінгводидактика», «Культура мовлення та виразне читання з дитячою літературою», спрямованих на формування комунікативної компетентності.

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ЯК СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 3(56), 42-49. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-42-49