ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Галина Непомняща Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-5148-2105

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-50-55

Ключові слова:

підготовка майбутнього вчителя початкової школи, сучасні засоби навчання математики

Анотація

 

Стаття присвячена  проблемі підготовки майбутнього вчителя початкових класів до використання сучасних засобів навчання математики здобувачів початкової освіти. На основі критичного аналізу наукових та методичних джерел, передового досвіду практиків початкової школи, з'ясовано психолого-педагогічні засади  і принципи добору та використання сучасних засобів навчання. Продана їх коротка характеристика. Розглянуті основні види сучасних засобів, які доцільно використовувати під час практичної діяльності вчителів, зокрема під час вивчення математичної освітньої галузі. Окреслена методика їх використання.  Розкрито особливості підготовки майбутніх вчителів до використання інформацій технологій у процесі навчання математики молодших школярів. Зокрема, під час дистанційного навчання.

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 50-55. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-50-55