ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ  В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Анатолій Кузьмінський Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0001-9338-1882

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-17-23

Ключові слова:

цифровізація, професійна підготовка, майбутні вчителі, змішане навчання, трансформація

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано і визначено напрями цифрової трансформації професійної підготовки майбутніх учителів в умовах змішаного навчання як закономірності інформатизації сфери вищої освіти. Наголошується, що впровадження змішаного навчання у практику підготовки майбутніх учителів  забезпечує й посилює студентоцентроване та практикоорієнтоване спрямування професійної освіти. На основі аналізу практичного досвіду закладів вищої освіти України визначено напрями цифрової трансформацій професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання на рівні цілей, змісту, форм, методів і засобів професійної підготовки майбутніх учителів у закладі вищої освіти, технологічного забезпечення, запланованих результатів.

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ  В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 17-23. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-17-23