ПІДГОТОВКА ДО КОНСТРУЮВАННЯ УРОКІВ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-126-134Ключові слова:
початкова освіта, мовно-літературна освітня галузь, комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкових класів, дистанційне та змішане навчання, інтерактивні технологіїАнотація
Статтю присвячено аналізу практичного аспекту підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструювання уроків мовно-літературної галузі освіти. Розглянуто значення сучасної мовної освіти, що базується на комунікативно-діяльнісному підході, який забезпечує повне занурення учнів у процес навчального спілкування та сприяє формуванню їхньої мовної особистості. Основну увагу приділено важливості розвитку комунікативних навичок у школярів, що досягається шляхом упровадження інтерактивних технологій навчання, заснованих на діалогічній взаємодії учасників освітнього процесу. Розглянуто ефективність ситуаційних вправ як одного з ключових інструментів, які можуть відобразити особливості застосування мовного матеріалу в реальних життєвих ситуаціях.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тетяна Зенченко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.