ПІДГОТОВКА ДО КОНСТРУЮВАННЯ УРОКІВ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Тетяна Зенченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-3589-4780

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-126-134

Ключові слова:

початкова освіта, мовно-літературна освітня галузь, комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкових класів, дистанційне та змішане навчання, інтерактивні технології

Анотація

 

Статтю присвячено аналізу практичного аспекту підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструювання уроків мовно-літературної галузі освіти. Розглянуто значення сучасної мовної освіти, що базується на комунікативно-діяльнісному підході, який забезпечує повне занурення учнів у процес навчального спілкування та сприяє формуванню їхньої мовної особистості. Основну увагу приділено важливості розвитку комунікативних навичок у школярів, що досягається шляхом упровадження інтерактивних технологій навчання, заснованих на діалогічній взаємодії учасників освітнього процесу. Розглянуто ефективність ситуаційних вправ як одного з ключових інструментів, які можуть відобразити особливості застосування мовного матеріалу в реальних життєвих ситуаціях.

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ПІДГОТОВКА ДО КОНСТРУЮВАННЯ УРОКІВ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ . (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 126-134. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-126-134