АНГЛОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-141-150Ключові слова:
іноземна мова, іншомовна компетентність, англійська мова, комунікативна діяльність, мовна підготовка, молодші школярі, навчання, освіта, початкова школа, учні початкових класівАнотація
Метою статті є теоретичне обґрунтування сутності англомовної комунікативної компетентності як ключового компонента мовної підготовки здобувачів початкової освіти, виявлення специфічних особливостей формування цієї компетентності у молодших школярів, враховуючи їх вікові, когнітивні та емоційно-психологічні характеристики. У статті здійснено аналіз сучасних методик та підходів до розвитку комунікативних умінь англійською мовою у контексті початкової школи, розроблено рекомендації для ефективного впровадження інтерактивних, комунікативно-орієнтованих методів навчання з урахуванням соціокультурного і когнітивного контексту. Матеріал статті спрямований на розкриття шляхів удосконалення мовної підготовки дітей, забезпечення їх здатності до ефективного спілкування англійською мовою та інтеграції у глобальне освітнє середовище.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ірина Мозуль (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.