АНГЛОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Мозуль Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-8331-9011

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-141-150

Ключові слова:

іноземна мова, іншомовна компетентність, англійська мова, комунікативна діяльність, мовна підготовка, молодші школярі, навчання, освіта, початкова школа, учні початкових класів

Анотація

Метою статті є теоретичне обґрунтування сутності англомовної комунікативної компетентності як ключового компонента мовної підготовки здобувачів початкової освіти, виявлення специфічних особливостей формування цієї компетентності у молодших школярів, враховуючи їх вікові, когнітивні та емоційно-психологічні характеристики. У статті здійснено аналіз сучасних методик та підходів до розвитку комунікативних умінь англійською мовою у контексті початкової школи, розроблено рекомендації для ефективного впровадження інтерактивних, комунікативно-орієнтованих методів навчання з урахуванням соціокультурного і когнітивного контексту. Матеріал статті спрямований на розкриття шляхів удосконалення мовної підготовки дітей, забезпечення їх здатності до ефективного спілкування англійською мовою та інтеграції у глобальне освітнє середовище.

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

АНГЛОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 141-150. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-141-150