АПСАЙКЛІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТОК МОТОРИКИ, КООРДИНАЦІЇ, ЕКОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Вишник Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-4030-4482

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-134-141

Ключові слова:

апсайклінг , координація, екологічне мислення, психологічна стійкість, початкова освіта, сталий розвиток, моторика

Анотація

 У статті досліджується використання апсайклінгу в процесі навчання здобувачів початкової освіти як ефективного інструмента для розвитку моторики, координації, екологічного мислення та психологічної стійкості. Показано, що апсайклінг не лише сприяє фізичному розвитку дітей, покращуючи дрібну моторику через виконання різноманітних ручних робіт, але й стимулює формування екологічної свідомості через практичні заняття з переробки вживаних матеріалів. Також зазначено, що участь у таких заняттях сприяє розвитку творчих здібностей і психологічної стійкості, адже діти вчаться долати труднощі та проявляти терпіння під час створення нових виробів. Інтеграція апсайклінгу в освітній процес може стати важливим кроком до формування відповідальних громадян, здатних мислити екологічно та креативно.

 

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

АПСАЙКЛІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТОК МОТОРИКИ, КООРДИНАЦІЇ, ЕКОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 134-141. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-134-141