АПСАЙКЛІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТОК МОТОРИКИ, КООРДИНАЦІЇ, ЕКОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-134-141Ключові слова:
апсайклінг , координація, екологічне мислення, психологічна стійкість, початкова освіта, сталий розвиток, моторикаАнотація
У статті досліджується використання апсайклінгу в процесі навчання здобувачів початкової освіти як ефективного інструмента для розвитку моторики, координації, екологічного мислення та психологічної стійкості. Показано, що апсайклінг не лише сприяє фізичному розвитку дітей, покращуючи дрібну моторику через виконання різноманітних ручних робіт, але й стимулює формування екологічної свідомості через практичні заняття з переробки вживаних матеріалів. Також зазначено, що участь у таких заняттях сприяє розвитку творчих здібностей і психологічної стійкості, адже діти вчаться долати труднощі та проявляти терпіння під час створення нових виробів. Інтеграція апсайклінгу в освітній процес може стати важливим кроком до формування відповідальних громадян, здатних мислити екологічно та креативно.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ольга Вишник (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.