ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-92-97Ключові слова:
майбутні педагоги професійного навчання, готовність допрофорієнтаційної діяльності, педагогічні умови, фахова підготовкаАнотація
У статті спираючись на узагальнення існуючих підходів автор пропонує власні визначення педагогічних умов, необхідних для формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до здійснення профорієнтаційної діяльності серед старшокласників у процесі їх фахової підготовки. Особливу увагу приділено комплексному підходу до визначення умов, які сприяють розвитку професійної мотивації та готовності у майбутніх педагогів для ефективного проведення профорієнтаційної роботи з учнями старших класів.
Готовність майбутніх педагогів професійного навчання до профорієнтаційної діяльності зі старшокласниками розглядається крізь призму системи фахової підготовки. Підкреслюється, що для успішної реалізації соціального завдання з ознайомлення старшокласників із сучасними професіями педагог повинен володіти спеціальними профорієнтаційними знаннями та вміннями, що забезпечують ефективність цієї роботи. Водночас відзначено, що в процесі навчання студенти педагогічних спеціальностей часто недостатньо опановують освітні матеріали, пов’язані з майбутньою профорієнтаційною діяльністю, що ускладнює їхню підготовку до виконання цього завдання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Микола Муковоз (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.