АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Ігор Загородній Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0001-2312-2524

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-162-171

Ключові слова:

компетентність, соціальна компетентність, громадянська компетентність, соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку, громадянське виховання, патріотичне виховання, національно-патріотичне виховання, сімейне виховання, література, художня література, література для дітей, дитяча література

Анотація

 

У статті проаналізовано основні поняття дослідження проблеми формування соціально-громадянської компетентності в дітей дошкільного віку засобом художньої літератури. Розкрито сутність понять «компетентність», «соціальна компетентність», «громадянська компетентність», «соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку», «громадянське виховання», «патріотичне виховання», «національно-патріотичне виховання», «сімейне виховання», «література», «художня література», «література для дітей», «дитяча література». Представлено визначення патріотичного, національно-патріотичного, громадянського, сімейного виховання дітей як освітніх напрямів, у царині яких формується соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку.

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 162-171. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-162-171