АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-162-171Ключові слова:
компетентність, соціальна компетентність, громадянська компетентність, соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку, громадянське виховання, патріотичне виховання, національно-патріотичне виховання, сімейне виховання, література, художня література, література для дітей, дитяча літератураАнотація
У статті проаналізовано основні поняття дослідження проблеми формування соціально-громадянської компетентності в дітей дошкільного віку засобом художньої літератури. Розкрито сутність понять «компетентність», «соціальна компетентність», «громадянська компетентність», «соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку», «громадянське виховання», «патріотичне виховання», «національно-патріотичне виховання», «сімейне виховання», «література», «художня література», «література для дітей», «дитяча література». Представлено визначення патріотичного, національно-патріотичного, громадянського, сімейного виховання дітей як освітніх напрямів, у царині яких формується соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ігор Загородній (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.