НАУКОВО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА АЛЛИ БОГУШ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНСЬКОГО ДОШКІЛЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-106-112Ключові слова:
Алла Михайлівна Богуш, дошкільна лінгводидактика, художньо-мовленнєва діяльність, мовленнєва особистість, інноваційний освітній простір, принцип неперервності, наступності і перспективності освіти, принцип комфортності розвитку дитячої особистостіАнотація
У статті проаналізовано науково-методичну спадщину української науковиці, фундаторки дошкільної лінгводидактики Алли Михайлівни Богуш. Систематизовано доробок ученої за різновекторними напрямами: дошкільна лінгводидактика, формування мовленнєвої особистості дитини, проблеми наступності та спадкоємності дошкільної і початкової ланок освіти, формування оцінно-контрольних дій у дітей та ін. Доведено вплив наукового доробку вченої на формування сучасного освітнього простору в закладах дошкільної освіти. Окреслено розроблені Аллою Богуш методологічні орієнтири організації мовленнєвої та художньо-мовленнєвої діяльності дітей (умови, принципи, методи навчання дітей рідної мови), внесок ученої в розробку програм, посібників, підручників як для закладів дошкільної освіти, так і вищої школи
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олена Трифонова (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.