НАУКОВО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА АЛЛИ БОГУШ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНСЬКОГО ДОШКІЛЛЯ

Автор(и)

  • Олена Трифонова Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського Автор https://orcid.org/0000-0002-7899-3714

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-106-112

Ключові слова:

Алла Михайлівна Богуш, дошкільна лінгводидактика, художньо-мовленнєва діяльність, мовленнєва особистість, інноваційний освітній простір, принцип неперервності, наступності і перспективності освіти, принцип комфортності розвитку дитячої особистості

Анотація

У статті проаналізовано науково-методичну спадщину української науковиці, фундаторки дошкільної лінгводидактики Алли Михайлівни Богуш. Систематизовано доробок ученої за різновекторними напрямами: дошкільна лінгводидактика, формування мовленнєвої особистості дитини, проблеми наступності та спадкоємності дошкільної і початкової ланок освіти, формування оцінно-контрольних дій у дітей та ін. Доведено вплив наукового доробку вченої на формування сучасного освітнього простору в закладах дошкільної освіти. Окреслено розроблені Аллою Богуш методологічні орієнтири організації мовленнєвої та художньо-мовленнєвої діяльності дітей (умови, принципи, методи навчання дітей рідної мови), внесок ученої в розробку програм, посібників, підручників як для закладів дошкільної освіти, так і вищої школи

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА АЛЛИ БОГУШ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНСЬКОГО ДОШКІЛЛЯ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 106-112. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-106-112