СТОРІНКАМИ «ЩОДЕННИКОВИХ ЗАПИСІВ: НАРИСУ-ПРИСВЯТИ» (ОСНОВОПОЛОЖНІ ПРИНЦИПИ, ЖАНРОУТВОРЮВАЛЬНІ КОНСТАНТИ, ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • Галина Кузнецова Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-3863-1911

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-34-42

Ключові слова:

Олександр Петрович Довженко, «Щоденникові записи: нарис-присвята», жанр, стиль, освітні ідеї, принципи, концепти щоденника, лінгводидактичний потенціал

Анотація

У статті розкрито задум створення науково-популярного і водночас навчально-пізнавального посібника «Щоденникові записи: нарис-присвята», приуроченого 150-річчю заснування Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка та 130-літтю з дня народження О. П. Довженка – найвеличнішого українця, талановитого письменника, художника, кінорежисера-сценариста, педагога, філософа-просвітителя. Здійснено екскурс шпальтами «Щоденникових записів: нарису-присвяти», висвітлено основоположні принципи, жанроутворювальні константи та стильові характеристики, ідейні постулати, ключові категорії-концепти, що окреслюють мету, призначення, лексико-семантичне поле і зміст видання. У публікації описано структуру навчального посібника, зосереджено увагу на його лінгводидактичному потенціалі, означено сучасні підходи організації роботи з посібником, наведено зразки вправ, спрямованих на дослідження фонетичних, фоностилістичних, фоносемантичних особливостей інтертекстуальних висловів О. Довженка, на формування професійної компетентності майбутніх учителів мовно-літературної освітньої галузі.

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

СТОРІНКАМИ «ЩОДЕННИКОВИХ ЗАПИСІВ: НАРИСУ-ПРИСВЯТИ» (ОСНОВОПОЛОЖНІ ПРИНЦИПИ, ЖАНРОУТВОРЮВАЛЬНІ КОНСТАНТИ, ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ). (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 34-42. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-34-42