СТОРІНКАМИ «ЩОДЕННИКОВИХ ЗАПИСІВ: НАРИСУ-ПРИСВЯТИ» (ОСНОВОПОЛОЖНІ ПРИНЦИПИ, ЖАНРОУТВОРЮВАЛЬНІ КОНСТАНТИ, ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ)
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-34-42Ключові слова:
Олександр Петрович Довженко, «Щоденникові записи: нарис-присвята», жанр, стиль, освітні ідеї, принципи, концепти щоденника, лінгводидактичний потенціалАнотація
У статті розкрито задум створення науково-популярного і водночас навчально-пізнавального посібника «Щоденникові записи: нарис-присвята», приуроченого 150-річчю заснування Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка та 130-літтю з дня народження О. П. Довженка – найвеличнішого українця, талановитого письменника, художника, кінорежисера-сценариста, педагога, філософа-просвітителя. Здійснено екскурс шпальтами «Щоденникових записів: нарису-присвяти», висвітлено основоположні принципи, жанроутворювальні константи та стильові характеристики, ідейні постулати, ключові категорії-концепти, що окреслюють мету, призначення, лексико-семантичне поле і зміст видання. У публікації описано структуру навчального посібника, зосереджено увагу на його лінгводидактичному потенціалі, означено сучасні підходи організації роботи з посібником, наведено зразки вправ, спрямованих на дослідження фонетичних, фоностилістичних, фоносемантичних особливостей інтертекстуальних висловів О. Довженка, на формування професійної компетентності майбутніх учителів мовно-літературної освітньої галузі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Галина Кузнецова (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.