ЛОГІКО-СЕМАНТИЧНА МОДЕЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-60-69Ключові слова:
самостійна робота здобувачів вищої освіти, фізико-математичні дисципліни, логіко-семантична модель структури та змісту самостійної роботи здобувачів вищої освітиАнотація
У статті проаналізовано педагогічні суперечності освітнього процесу закладів вищої освіти, зокрема аграрного профілю. Розкрито питання моделювання структури та змісту самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення фізико-математичних дисциплін, зокрема вищої математики та фізики. Висвітлено етапи побудови логіко-семантичної моделі структури та змісту самостійної роботи здобувачів освіти вищих аграрних навчальних закладів під час викладання вищої математики і фізики. Розкрито основні дидактичні цілі самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. Запропоновано рекомендації щодо планування послідовності самостійного вивчення змістових блоків навчальних дисциплін «Вища математика» і «Фізика»