ЛОГІКО-СЕМАНТИЧНА МОДЕЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Ірина Канівець Полтавський державний аграрний університет Автор https://orcid.org/0000-0002-1670-5553
  • Тетяна Горда ВСП «Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» Автор https://orcid.org/0000-0002-6924-0219
  • Анатолій Антонець Полтавський державний аграрний університет Автор https://orcid.org/0000-0002-2332-6711

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-60-69

Ключові слова:

самостійна робота здобувачів вищої освіти, фізико-математичні дисципліни, логіко-семантична модель структури та змісту самостійної роботи здобувачів вищої освіти

Анотація

У статті проаналізовано педагогічні суперечності освітнього процесу закладів вищої освіти, зокрема аграрного профілю. Розкрито питання моделювання структури та змісту самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення фізико-математичних дисциплін, зокрема вищої математики та фізики. Висвітлено етапи побудови логіко-семантичної моделі структури та змісту самостійної роботи здобувачів освіти вищих аграрних навчальних закладів під час викладання вищої математики і фізики. Розкрито основні дидактичні цілі самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. Запропоновано рекомендації щодо планування послідовності самостійного вивчення змістових блоків навчальних дисциплін «Вища математика» і «Фізика»

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ЛОГІКО-СЕМАНТИЧНА МОДЕЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-60-69