РОЛЬ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІУ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-112-117Ключові слова:
молодші школярі, розвиток, здоров’язбережувальна компетентність, складники, здоровий спосіб життя, соціально-емоційний розвиток, психічний розвиток, навчальна успішність, навички саморегуляції, роль вчителяАнотація
Стаття присвячена проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкової школи. Визначено загальні положення формування означеної компетентності та окреслено її основні компоненти, що мають формуватися у дітей як у перебігу занять, так і в позакласний час. Також у статті розглянуто провідну роль педагога у формуванні здоров'язбережувальної компетентності у школярів, запропоновані конкретні методичні приклади для реалізації цієї мети.
Завантаження
Опубліковано
2024-12-24
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Людмила Бірюк, Ігор Солод (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Як цитувати
РОЛЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІУ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 112-117. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-112-117