РОЛЬ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІУ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Людмила Бірюк Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-4940-4228
  • Ігор Солод Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-112-117

Ключові слова:

молодші школярі, розвиток, здоров’язбережувальна компетентність, складники, здоровий спосіб життя, соціально-емоційний розвиток, психічний розвиток, навчальна успішність, навички саморегуляції, роль вчителя

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкової школи. Визначено загальні положення формування означеної компетентності та окреслено її основні компоненти, що мають формуватися у дітей як у перебігу занять, так і в позакласний час. Також у статті розглянуто провідну роль педагога у формуванні здоров'язбережувальної компетентності у школярів, запропоновані конкретні методичні приклади для реалізації цієї мети.

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

РОЛЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІУ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 112-117. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-112-117