ІННОВАЦІЙНІ ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ Й ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Роман Кухарчук Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-7588-7406
  • Денис Нагай Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0009-6626-1362

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-56-62

Ключові слова:

підготовка, професійна підготовка, учителі інформатики, сучасні технології, цифрові технології освіти

Анотація

У статті розглядається формування готовності майбутніх учителів інформатики до використання інноваційних технологій у професійній діяльності є важливим аспектом їхньої підготовки. Це передбачає комплексний підхід, що включає розвиток технічних, методичних та психологічних компетенцій. Окреслено основні проблеми, з якими стикаються педагоги, включають недостатню підготовку вчителів, цифровий розрив між здобувачами освіти і педагогами. Автори  аналізують визначення терміну «освітні технології», підходи до класифікації цифрових освітніх технологій.

 

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНІ ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ Й ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 56-62. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-56-62