ІННОВАЦІЙНІ ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ Й ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-56-62Ключові слова:
підготовка, професійна підготовка, учителі інформатики, сучасні технології, цифрові технології освітиАнотація
У статті розглядається формування готовності майбутніх учителів інформатики до використання інноваційних технологій у професійній діяльності є важливим аспектом їхньої підготовки. Це передбачає комплексний підхід, що включає розвиток технічних, методичних та психологічних компетенцій. Окреслено основні проблеми, з якими стикаються педагоги, включають недостатню підготовку вчителів, цифровий розрив між здобувачами освіти і педагогами. Автори аналізують визначення терміну «освітні технології», підходи до класифікації цифрових освітніх технологій.
Завантаження
Опубліковано
2024-12-24
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Роман Кухарчук, Денис Нагай (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Як цитувати
ІННОВАЦІЙНІ ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ Й ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 56-62. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-56-62