ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-10-17Ключові слова:
кейс-метод, професійна підготовка, готовність, майбутні офіцери, вищий військовий навчальний заклад, Національна гвардія України, охорона громадської безпеки і порядкуАнотація
У статті запропоновано удосконалення процесу моделювання формування готовності майбутніх офіцерів до виконання службово-бойових завдань, яке, на відміну від існуючих, враховує застосування кейс-методу: в організаційно-змістовому блоці – в методиках проведення занять; у результативно-оцінному – в методиках проведення діагностики сформованості готовності до цієї діяльності. Запропоновано класифікацію застосування кейс-методу в процесі формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до виконання службово-бойових завдань: за методиками професійної підготовки, в яких застосовуються кейси (в методиці проведення заняття; в методиці проведення діагностики сформованості готовності до виконання завдань), за метою застосування в методиках професійної підготовки (кейси-випадки, допоміжні кейси, кейси-вправи, кейси-приклади, комплексні кейси).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Віра Курок, Григорій Луценко, Володимир Зінченко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.