ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Віра Курок Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-1474-3879
  • Григорій Луценко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0001-5100-8748
  • Володимир Зінченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-2101-903X

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-10-17

Ключові слова:

кейс-метод, професійна підготовка, готовність, майбутні офіцери, вищий військовий навчальний заклад, Національна гвардія України, охорона громадської безпеки і порядку

Анотація

У статті запропоновано удосконалення процесу моделювання формування готовності майбутніх офіцерів до виконання службово-бойових завдань, яке, на відміну від існуючих, враховує застосування кейс-методу: в організаційно-змістовому блоці – в методиках проведення занять; у результативно-оцінному – в методиках проведення діагностики сформованості готовності до цієї діяльності. Запропоновано  класифікацію застосування кейс-методу в процесі  формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до виконання службово-бойових завдань: за методиками професійної підготовки, в яких застосовуються кейси (в методиці проведення заняття; в методиці проведення діагностики сформованості готовності до виконання завдань), за метою застосування в методиках професійної підготовки (кейси-випадки, допоміжні кейси, кейси-вправи, кейси-приклади, комплексні кейси).

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 10-17. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-10-17