МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СВІДОМОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-155-161Ключові слова:
громадянська свідомість, громадянська компетентність, мультимедійні засоби, молодші школяріАнотація
У статті обґрунтовано процес формування громадянської свідомості у молодших школярів через використання мультимедійних засобів. Вказано, що основне завдання формування громадянської свідомості полягає у розвитку здатності дітей самостійно вирішувати складні питання, творчо використовуючи власний та соціальний досвід для розв'язання пізнавальних, світоглядних, моральних і комунікативних ситуацій. Формування громадянської свідомості розглядається як безперервний процес, який триває від раннього дитинства і протягом усього життя. Сучасне суспільство ставить вимоги до підготовки молодших школярів, зокрема щодо розвитку їхньої громадянської свідомості, що потребує від учителя володіння мультимедійними технологіями. Використання таких технологій допомагає педагогу подати матеріал у цікавій формі, створюючи особливу атмосферу уроку за допомогою малюнків, звуків, мелодій та експозицій. Охарактеризовано особливості застосування мультимедійних технологій у початковій школі, таких як презентації, мультфільми, комп’ютерні розвивальні ігри, які сприяють формуванню громадянської свідомості та критичного мислення у дітей, а також кращому засвоєнню матеріалу. Визначено, що поєднання мультимедійних та сучасних виховних технологій створює систему, яка цілісно впливає на розвиток патріотизму у молодших школярів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Сергій Демченко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.