АКТУАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Анастасія Кокарєва КЗ "Полтавський міжшкільний ресурсний центр Полтавської міської ради" Автор https://orcid.org/0009-0007-9279-3413

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-171-178

Ключові слова:

STEМ-технології, проєкт, процес навчання, фестиваль, турнір, змагання, конференції

Анотація

Розглянуто шляхи реалізації STEМ-технологій в навчальному процесі закладів середньої освіти та позашкільних закладах: фестивалі, конкурси, турніри. Наведено приклади конференцій для підвищення кваліфікації  вчителів з метою удосконалення компетентностей зі STEM-освіти. Проаналізовано напрямки реалізації нового підходу в освітньому процесі: на уроках інформатики, інтегрованих, бінарних уроках, міжпредметних курсах, в позашкіллі.

 

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

АКТУАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 171-178. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-171-178