АКТУАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-171-178Ключові слова:
STEМ-технології, проєкт, процес навчання, фестиваль, турнір, змагання, конференціїАнотація
Розглянуто шляхи реалізації STEМ-технологій в навчальному процесі закладів середньої освіти та позашкільних закладах: фестивалі, конкурси, турніри. Наведено приклади конференцій для підвищення кваліфікації вчителів з метою удосконалення компетентностей зі STEM-освіти. Проаналізовано напрямки реалізації нового підходу в освітньому процесі: на уроках інформатики, інтегрованих, бінарних уроках, міжпредметних курсах, в позашкіллі.
Завантаження
Опубліковано
2024-12-24
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Анастасія Кокарєва (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Як цитувати
АКТУАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 171-178. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-171-178