ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Сергій Іноземцев Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0001-5947-4994
  • Людмила Бірюк Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-4940-4228

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-151-155

Ключові слова:

: екологічна компетентність, молодші школярі, позашкільні навчальні заклади, екологічна освіта, громадські організації.

Анотація

Стаття присвячена аналізу теоретичних аспектів формування єкологічної компетентності молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. Основна увага приділяється аналізу методів та форм роботи, що сприяють розвитку єкологічних знань і цінностей. У статті розглянуто роль позашкільних навчальних закладів у єкологічній освіті дітей, а також співпрацю з громадськими організаціями використання сучасних технологій також розглядається як ефективний інструмент формування екологічної компетентності.

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 151-155. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-151-155