ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-151-155Ключові слова:
: екологічна компетентність, молодші школярі, позашкільні навчальні заклади, екологічна освіта, громадські організації.Анотація
Стаття присвячена аналізу теоретичних аспектів формування єкологічної компетентності молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. Основна увага приділяється аналізу методів та форм роботи, що сприяють розвитку єкологічних знань і цінностей. У статті розглянуто роль позашкільних навчальних закладів у єкологічній освіті дітей, а також співпрацю з громадськими організаціями використання сучасних технологій також розглядається як ефективний інструмент формування екологічної компетентності.
Завантаження
Опубліковано
2024-12-24
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Сергій Іноземцев, Людмила Бірюк (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Як цитувати
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 151-155. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-151-155