ІНТЕРАКТИВНЕ ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-63-71Ключові слова:
пізнавальна ініціативність, розвиток пізнавальної ініціативності, цифровізація освіти, цифрове освітнє середовищеАнотація
У дослідженні проаналізовано ключові завдання, при створені сучасного та безпечного цифрового освітнього середовища. Визначено сутність поняття «цифрове освітнє середовище університету» та наведені його компоненти: технічний, змістовний, навчально-методичний, організаційний. Було доведено що інтерактивний характер цифрового освітнього середовища університету підвищує зацікавленість студентів, стимулює їх до активного навчання, створює умови для творчого мислення та ефективної співпраці, а також сприяє формуванню компетенцій, необхідних у сучасному цифровому світі. Інтерактивний характер цифрового освітнього середовища університету полягає в тому, що це середовище надає можливість активної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу (студентами, викладачами, адміністрацією) за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Наталія Гуданич (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.