ІНТЕРАКТИВНЕ ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Гуданич Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0003-2421-8955

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-63-71

Ключові слова:

пізнавальна ініціативність, розвиток пізнавальної ініціативності, цифровізація освіти, цифрове освітнє середовище

Анотація

У дослідженні проаналізовано ключові завдання, при створені сучасного та безпечного цифрового освітнього середовища. Визначено сутність поняття «цифрове освітнє середовище університету» та наведені його компоненти: технічний, змістовний, навчально-методичний, організаційний. Було доведено що інтерактивний характер цифрового освітнього середовища університету підвищує зацікавленість студентів, стимулює їх до активного навчання, створює умови для творчого мислення та ефективної співпраці, а також сприяє формуванню компетенцій, необхідних у сучасному цифровому світі. Інтерактивний характер цифрового освітнього середовища університету полягає в тому, що це середовище надає можливість активної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу (студентами, викладачами, адміністрацією) за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Завантаження

Опубліковано

2024-12-24

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ІНТЕРАКТИВНЕ ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3(56), 63-71. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-3-56-63-71