ІНТЕГРОВАНЕ ВИКОРИСТАННЯ ХІМІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Олена Лут Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0002-0288-4255
  • Юлія Шафорост Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0002-0002-2803
  • Мілана Мартинюк Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0009-0005-2379-0820

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-200-206

Ключові слова:

електронно-освітні ресурси, віртуальні лабораторії та демонстрації, інформаційно- комп’ютерні ресурси (ІКТ), дидактичні ігри

Анотація

Досліджено впровадження на різних етапах уроків хімії дидактичних ігор з використанням інформаційно-
комп’ютерних технологій (ІКТ), що інтенсивно впливають на розвиток комп’ютерної грамотності суб’єктів
навчання. Під час дослідження організації навчальної діяльності з актуалізації опорних знань основна увага була
сфокусована саме на групових формах роботи. Важливим етапом уроку є мотивація навчальної діяльності, отже,
постановка проблемного питання розкривається за допомогою інноваційних технологій навчання. Запропоновані
форми та напрями ІКТ сприяють інтенсивному залученню здобувачів освіти до вивчення хімії, що спрямовує спільну
роботу учня і вчителя на реальний результат. Сучасний урок в поєднанні з компетентнісним підходом та
поєднанням інноваційних технологій створює атмосферу творчості та здатності суб’єктів навчання
самовиразитися та реалізуватись.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ІНТЕГРОВАНЕ ВИКОРИСТАННЯ ХІМІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2024). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 1(54). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-200-206