ІНТЕГРОВАНЕ ВИКОРИСТАННЯ ХІМІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-1-54-200-206Ключові слова:
електронно-освітні ресурси, віртуальні лабораторії та демонстрації, інформаційно- комп’ютерні ресурси (ІКТ), дидактичні ігриАнотація
Досліджено впровадження на різних етапах уроків хімії дидактичних ігор з використанням інформаційно-
комп’ютерних технологій (ІКТ), що інтенсивно впливають на розвиток комп’ютерної грамотності суб’єктів
навчання. Під час дослідження організації навчальної діяльності з актуалізації опорних знань основна увага була
сфокусована саме на групових формах роботи. Важливим етапом уроку є мотивація навчальної діяльності, отже,
постановка проблемного питання розкривається за допомогою інноваційних технологій навчання. Запропоновані
форми та напрями ІКТ сприяють інтенсивному залученню здобувачів освіти до вивчення хімії, що спрямовує спільну
роботу учня і вчителя на реальний результат. Сучасний урок в поєднанні з компетентнісним підходом та
поєднанням інноваційних технологій створює атмосферу творчості та здатності суб’єктів навчання
самовиразитися та реалізуватись.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олена Лут, Юлія Шафорост, Мілана Мартинюк (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.