ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ, МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ

Автор(и)

  • Тетяна Зенченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-3589-4780
  • Ольга Вишник Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-4030-4482
  • Вікторія Аторіна Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-4829-7010

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-204-211

Ключові слова:

початкова освіта, компетентнісний підхід, дитяча література, мовно-літературна освітня галузь, технологічна освітня галузь, мистецька освітня галузь, міждисциплінарний підхід, освітній контент, Нова українська школа (НУШ), підготовка вчителів

Анотація

У статті досліджено потенціал сучасної дитячої літератури як важливого змістового компонента для інтеграції мовно-літературної, мистецької та технологічної освітніх галузей у початковій школі. Обґрунтовано актуальність теми в контексті реалізації компетентнісного підходу Нової української школи, який вимагає міжгалузевого мислення, креативної взаємодії та формування ключових компетентностей в учнів. Дитяча література в сучасному освітньому процесі розглядається не лише як об’єкт вивчення в межах мовної освіти, а як інструмент формування емоційного інтелекту, художньо-естетичного смаку, критичного мислення, технологічної креативності та ціннісного світогляду школярів.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ, МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 2(58), 204-211. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-204-211