ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ, МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-204-211Ключові слова:
початкова освіта, компетентнісний підхід, дитяча література, мовно-літературна освітня галузь, технологічна освітня галузь, мистецька освітня галузь, міждисциплінарний підхід, освітній контент, Нова українська школа (НУШ), підготовка вчителівАнотація
У статті досліджено потенціал сучасної дитячої літератури як важливого змістового компонента для інтеграції мовно-літературної, мистецької та технологічної освітніх галузей у початковій школі. Обґрунтовано актуальність теми в контексті реалізації компетентнісного підходу Нової української школи, який вимагає міжгалузевого мислення, креативної взаємодії та формування ключових компетентностей в учнів. Дитяча література в сучасному освітньому процесі розглядається не лише як об’єкт вивчення в межах мовної освіти, а як інструмент формування емоційного інтелекту, художньо-естетичного смаку, критичного мислення, технологічної креативності та ціннісного світогляду школярів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна Зенченко, Ольга Вишник, Вікторія Аторіна (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.