АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ

Автор(и)

  • Сергій Півовар Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор
  • Наталія Півовар Конотопська початкова школа «Казка» Конотопської міської ради Сумської області Автор https://orcid.org/0009-0008-7984-1748

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-247-253

Ключові слова:

емоційний інтелект, молодші школярі, емоційна сфера, освітня практика, педагогічні технології, соціальні навички

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан дослідження та формування емоційного інтелекту молодших школярів. Розглянуто ключові теоретичні підходи до визначення поняття «емоційний інтелект» та його структури. Здійснено огляд педагогічних технологій, які застосовуються в освітній практиці для розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку. Визначено основні виклики та можливості в цьому напрямі, а також запропоновано рекомендації щодо впровадження ефективних методик, які сприятимуть гармонійному розвитку особистості дитини, її соціальних навичок та успішної адаптації в соціумі. Дослідження підкреслює важливість цілеспрямованої роботи над розвитком емоційного інтелекту як основи для подальшого академічного та особистісного зростання.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 247-253. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-247-253