ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-173-180Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, цінності, морально-етичні цінності, чинники, діти старшого дошкільного вікуАнотація
У статті висвітлено проблему формування морально-етичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Розкрито сутність понять «цінність», «гуманні цінності», «моральні цінності». Окреслено показники сформованості особистісної компетентності, які визначає державний стандарт – Базовий компонент дошкільної освіти. Схарактеризовано інформаційно-комунікаційні технології, що можуть використовувати вихователі для формування морально-етичних цінностей в дітей старшого дошкільного віку (PowerPoint, платформи Zoom, YouTube, Canva, LearningApps, Stop Motion Studio, Microsoft bing image creator).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена Трифонова, Анастасія Шпильова (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.