ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК  ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Олена Трифонова Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Автор https://orcid.org/0000-0002-7899-3714
  • Анастасія Шпильова Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Автор

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-173-180

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, цінності, морально-етичні цінності, чинники, діти старшого дошкільного віку

Анотація

У статті висвітлено проблему формування морально-етичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Розкрито сутність понять «цінність», «гуманні цінності», «моральні цінності». Окреслено показники сформованості особистісної компетентності, які визначає державний стандарт – Базовий компонент дошкільної освіти. Схарактеризовано інформаційно-комунікаційні технології, що можуть використовувати вихователі для формування морально-етичних цінностей в дітей старшого дошкільного віку (PowerPoint, платформи Zoom, YouTube, Canva, LearningApps, Stop Motion Studio, Microsoft bing image creator).

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК  ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 2(58), 173-180. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-173-180