ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-177-184

Ключові слова:

інклюзивна освіта, універсальний дизайн навчання, людиноорієнтований дизайн в освіті, викладання інформатики

Анотація

У статті здійснено ґрунтовний аналіз особливостей проведення уроків інформатики в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. Докладно розглянуто нормативно-правову документацію, яка регулює процеси інклюзивного навчання. Висвітлено концепцію універсального дизайну навчання, спрямовану на створення освітнього середовища, доступного для всіх учнів незалежно від їхніх фізичних, когнітивних чи соціальних особливостей. Розглянуто принципи людиноорієнтованого дизайну в освіті, який акцентує увагу на індивідуальних потребах кожного учня і створенні максимально сприятливих умов для їхнього навчання та розвитку. На основі проведеного аналізу наведено приклади використання специфічних педагогічних методів і стратегій, що застосовуються для проєктування та реалізації уроків інформатики в інклюзивному середовищі.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-177-184