ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-230-237Ключові слова:
ігрова діяльність, діти раннього та дошкільного віку, екологічне виховання, екологічно доцільна поведінка, еколого-розвивальне середовище, заклад дошкільної освіти, педагогічна взаємодіяАнотація
У статті розкрито актуальність формування екологічно доцільної поведінки дітей раннього та дошкільного віку в умовах загострення глобальних екологічних проблем. Визначено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки у дітей раннього та дошкільного віку. Розкрито компоненти формування екологічно доцільної поведінки – когнітивний, ціннісно-мотиваційний, практичний, емоційно-ціннісний та рефлексивний. Описано етапи формування екологічної свідомості, роль еколого-розвивального середовища та значення педагогічної взаємодії з дітьми. Особливу увагу приділено авторській програмі «Еколенд», яка передбачає пізнавальний, практичний, емоційно-творчий та соціально-партнерський напрями роботи. У статті доведено, що ефективне екологічне виховання ґрунтується на емоційно-чуттєвому досвіді дитини та інтегрованій взаємодії з природним середовищем.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Вікторія Розгон, Наталія Миськова, Вікторія Курта (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.