ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-140-147Ключові слова:
підготовка фахівців дошкільної освіти, моніторинг, діти раннього віку, діти дошкільного віку, мовленнєва компетентність, показники мовленнєвого розвитку дітей раннього та дошкільного віку, якість дошкільної освітиАнотація
У статті висвітлено особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення моніторингу сформованості мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку. Зазначено, що майбутні фахівці дошкільної освіти оволодівають навичками здійснення моніторингу сформованості компетентностей дітей дошкільного віку на різних рівнях вищої освіти, у процесі вивчення окремих дисциплін професійного спрямування. Акцентовано на відмінностях проведення процедури моніторингу сформованості мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку. Узагальнено орієнтовні завдання та компоненти моніторингу сформованості мовленнєвої компетентності дітей раннього і дошкільного віку та показники її сформованості. Перераховано етапи проведення моніторингу в закладі дошкільної освіти. Визначено оптимальні умови організації та проведення моніторингу сформованості мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку. Окреслено компоненти підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення моніторингу сформованості мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена Сас, Лілія Онофрійчук (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.