ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ (на прикладі навчальної дисципліни «Числові системи»)
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-30-40Ключові слова:
цифрові ресурси, методологічні знання та вміння, числові системи, майбутні вчителі математики, Google-додатки, Mindmup, GeniallyАнотація
У статті обґрунтовано актуальність і можливість застосування цифрових освітніх ресурсів для розвитку методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики в процесі вивчення навчальної дисципліни «Числові системи». Розглянуто сервіси Mindmup, Genially; наведено приклади їх застосування для створення інтелект-карт й інтерактивних плакатів, які сприяють розвитку методологічних знань конкретно наукового рівня. Запропоновано методичні підходи інтеграції Google-додатків (Google Forms, Google Sheets, Google Classroom) в освітній процес для формування та розвитку методологічних знань усіх рівнів. Наведено конкретні приклади.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталія Кугай (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.