ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ (на прикладі навчальної дисципліни «Числові системи»)

Автор(и)

  • Наталія Кугай Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-9193-1956

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-30-40

Ключові слова:

цифрові ресурси, методологічні знання та вміння, числові системи, майбутні вчителі математики, Google-додатки, Mindmup, Genially

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність і можливість застосування цифрових освітніх ресурсів для розвитку методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики в процесі вивчення навчальної дисципліни «Числові системи». Розглянуто сервіси Mindmup, Genially; наведено приклади їх застосування для створення інтелект-карт й інтерактивних плакатів, які сприяють розвитку методологічних знань конкретно наукового рівня. Запропоновано методичні підходи інтеграції Google-додатків (Google Forms, Google Sheets, Google Classroom) в освітній процес для формування та розвитку методологічних знань усіх рівнів. Наведено конкретні приклади.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ (на прикладі навчальної дисципліни «Числові системи»). (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 2(58), 30-40. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-30-40