ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

Автор(и)

  • Андрій Лісневський Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0006-2952-4467

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-253-258

Ключові слова:

молодші школярі, медіаграмотність, цифрова трансформація, критичне мислення, інформаційна безпека, педагогічна підтримка, відеоконтент

Анотація

У статті висвітлено проблему формування медіаграмотності в учнів початкової школи в умовах цифрових трансформацій освітнього середовища. Визначено загальні положення щодо розуміння медіаграмотності як складника базових освітніх компетентностей молодших школярів. Окреслено основні компоненти, що мають формуватися в дітей під час освітнього процесу, зокрема критичне мислення, здатність аналізувати інформаційні повідомлення, навички безпечного використання медіа. Розкрито провідну роль учителя у формуванні медіаграмотної поведінки в учнів, а також визначено напрями педагогічного супроводу в цифровому середовищі.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 253-258. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-253-258