ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-253-258Ключові слова:
молодші школярі, медіаграмотність, цифрова трансформація, критичне мислення, інформаційна безпека, педагогічна підтримка, відеоконтентАнотація
У статті висвітлено проблему формування медіаграмотності в учнів початкової школи в умовах цифрових трансформацій освітнього середовища. Визначено загальні положення щодо розуміння медіаграмотності як складника базових освітніх компетентностей молодших школярів. Окреслено основні компоненти, що мають формуватися в дітей під час освітнього процесу, зокрема критичне мислення, здатність аналізувати інформаційні повідомлення, навички безпечного використання медіа. Розкрито провідну роль учителя у формуванні медіаграмотної поведінки в учнів, а також визначено напрями педагогічного супроводу в цифровому середовищі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Андрій Лісневський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.