ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНТАКСИСУ НАУКОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕКСТУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-123-130Ключові слова:
текст, науковий стиль, науково-педагогічний текст, синтаксис, речення, наукова компетентністьАнотація
У статті досліджено проблему синтаксичного оформлення науково-педагогічних текстів. Зазначено, що синтаксичні особливості наукового педагогічного тексту визначаються його функціональним призначенням – точно, чітко, обґрунтовано передати наукову інформацію у сфері освіти. Такий текст вирізняється структурною складністю, логічністю викладу, широким використанням складнопідрядних конструкцій, нейтральністю та безособовістю. Характерними рисами синтаксичної будови є вживання ускладнених простих речень із відокремленими й однорідними членами. Зазначені синтаксичні особливості слугують підвищенню інформативності тексту, відображають прагнення автора більш точно і зрозуміло передати іншим членам наукової спільноти складну наукову інформацію. У досліджені доведено, що знання синтаксичних особливостей наукового тексту є необхідною умовою формування наукової, фахової, комунікативної компетентності здобувачів освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина Кухарчук (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.