РОЛЬ ПРОГРАМУВАННЯ ТА РОБОТОТЕХНІКИ В РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ

Автор(и)

  • Володимир Толмачов Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-4674-8677
  • Денис Михайловський Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0008-8931-3439

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-162-169

Ключові слова:

програмування, робототехніка, розвиток, критичне мислення, учні, освіта, дослідження, публікації, навчання, методики, ресурси, підходи, виклики, перспективи, логічне мислення, проблемне мислення, творче мислення, школи, вчителі, інтеграція, цифрова епоха

Анотація

Досліджено роль програмування та робототехніки в розвитку критичного мислення учнів. Проанлізовано останні дослідження та публікації, що стосуються впливу цих сфер на освіту. Мета статті полягає в з'ясуванні важливості навчання програмування та робототехніки для розвитку критичного мислення, а також у висвітленні перспектив цих дисциплін у сучасній освіті. Також розглянуто виклики, з якими стикаються школи та вчителі під час упровадження цих дисциплін, і запропоновано рішення для успішної інтеграції програмування та робототехніки в освітній процес.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

РОЛЬ ПРОГРАМУВАННЯ ТА РОБОТОТЕХНІКИ В РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-162-169